joi, 16 februarie 2012

Fară nici o lege


- Ei, iaca, m-oi găsi eu șe-i mai deșteaptă să sun la poliție.
- Da-p cum mâcă, dacă era, Doamne ferește, un copchil pe drum și-l lipea pe veci de gard, sau un oricare alt om?
- Ap da, da eu cu dînșii nu mă pun, că ei îs niște nebuni. S-o suit Vaniușa cu măsa la ruli, beat și când o dat odată de gardul babei Varvara, s-o răsturnat stâlpul de telefoane. Of, doamne credeam că o murit tăți acolo.
- Da eu făceam mai hâtru, chemăm salvarea că dă, mă rog, îmi fac griji să nu murit vreo unul și de-am salvarea era obligată să cheme și poliția.
- Șezi ghinisor, că ei o văzut că eu am văzut. Or mai veni să se răzbune pe mine, ți-am zis că nu mă pun cu dînșii. Îs niște răi. O ieșit toți din mașină ceea, boțiți pe față și spuneau niște proștii că ți-era rușine să te apropii de ei.
- Of, mâcă, da-p de ce mai aveți polițist în sat, așa, fără nici o frică încă câți s-or urcă beți la volan și n-or să răspundă niciodată pentru faptele lor.
- Ei, parcă n-o mai fost întâmplări de-aestea. Copchii de nici 10 ani, de-am îs șoferi și îi aduc de la bar beți pe tats-o, cu motocicletele, când trec pe drum, te ia din loc. Parcă o murit unul cu motoțicla pe șosea, unul îi invalid pe viață și alții încă câți îs de-alde dânșii caliciți și schimonosiți din accidente. Dacă părinții le dau voie, eu și să mă bag. Polițistu ista din sat nu-i de nica. Na-l stimează nime-în sat. Da, niși n-am auzit să tragă la răspundere pe șineva. Nu-i nici o lege, fa!
- Of, mâcă, să iei seamă te rog pe drum!
- Da unde mă duc eu? Șezi liniștită.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu